از نواب تا زاربروکن

وبلاگ گروهی جلیل محبی، نیما نعمتی زاده، مجید خسروانجم و توحید عزیزی

از نواب تا زاربروکن

وبلاگ گروهی جلیل محبی، نیما نعمتی زاده، مجید خسروانجم و توحید عزیزی

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

تعارف کنیم

اهل تعارف نیستم. و این همیشه به ضررم تمام میشود. تقریباً چند روز یک بار به طور میانگین برای پیدا کردن کار و شغل و ممر درامد سراغم می آیند. خب الان که دیگر مسوولیتی ندارم ولی آن موقع هم که مسولیت داشتم به علت اینکه با کسی مماشات نمی کردم توصیه هایم برای پیدا کردن کار به جایی منجر نمی شد. 

اهل تعارف نیستم و میگفتم عزیزم باور کن نمی توانم با این حال اگر باز پرس و جو میکنم اگر توانستم برای شرایط تو کاری پیدا کنم حتماً‌ دریغ نمی کنم. اما از من بدشان می آید. انگار که مردم تعارف را دوست دارند. حرفشان این است: آقا جلیل اگر کار هم نمی توانی کاری برایم پیدا کنی خب لازم نیست این را به من بگویی. بگو باشد حتما این کار را انجام میدهم. انجام ندادی هم ندادی...


تعارف کنیم. تعارف جزء فرهنگ ماست....

  • جلیل محبی

نظرات  (۲)

تعارفات معمول به نظر مودبانه و رسمی میاد
اما این به نظر دروغ گفتنه!
جماعت ایرانی عادت کردن به تعارف کردن و تعارف شنیدن
شنیدن حقیقت براشون سخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی